Storingen: Heeft u lekkage, staat de lift in storing, is er verstopping in de leidingen, ruitbreuk of andere zaken? Uw leden kunnen ons te aller tijden bellen. We zijn overdag telefonisch bereikbaar tussen 9:00 uur en 12:00 uur, en van 14:00 tot 16:00 uur. Buiten deze tijden staat het calamiteitenteam voor u klaar en kunt u ons uiteraard bij niet dringende zaken per e-mail bereiken. Wij dragen er zorg voor dat tijdens werkdagen uw vraag/verzoek binnen 24 uur in behandeling wordt genomen.
Uiteraard wordt ieder verzoekt getoetst op basis van de akte en indien het risico bestaat dat de kosten moeten worden doorbelast aan de eigenaar, wordt dit vooraf in de opdrachtbon vermeld. Zo zijn zowel de eigenaar als het bestuur direct op de hoogte.
Controle uitgevoerde kleine werkzaamheden: Ieder van onze aannemers koppelen de uitgevoerde werkzaamheden terug via het logboek van Twinq. Zo kunt u te aller tijde zien wat de status van een opdracht. Wij controleren iedere werkdag of de uitgezette opdrachten ook zijn opgepakt door de aannemers en ondernemen actie indien dit niet het geval is.